sâmbătă, 13 februarie 2010

habar nu am...

te-ntrebi pe unde te poarta pasii? asculta-ma, ma intreb asta in fiecare zi! in fiecare zi ma simt pierduta, fara pic de chef...
dar cateodata zabesc, macar asa simt ca nu mi-a trecut ziua de pomana...te intrebi de ce sunt asa, de ce am scris eu asta? sincer, nici eu nu mai stiu... atunci cand aproape totul trece pe langa tine, fara sa rinda vreun rost... zici:"frate, inc-o zi petrecuta pe dos!"
de astazi imi promit ca voi face ce trebuie, ce imi este folositor! aiurea, de cate ori n-am auzit asta! promisiunile sunt facute pentru a fi incalcate!
stai si te intrebi "ce mai merita, cand te vezi singur la finalul zilei, fara un zambet stors din suflet, ci doar de complezenta pentru ca te-ai saturat sa te intrebe lumea ce ai: "ai patit ceva?". disimulezi si asta te altereaza si mai tare, ca nu sti incotro se indreapta viata ta. te visezi mare, cu succes si cu renume si tu nu esti in stare sa treci peste cel care nu mai e langa tine! da! revenirea va fi glorioasa, sau mai degraba se vrea glorioasa! nici tu nu sti daca sa ceri sau sa traiesti fara dorinte. gata cu intrebarile gen:"oare am sa reusesc inainte sa mor?". gata! m-am saturat! vreau sa traiesc chill! vreau sa vreau sa traiesc! sti foarte bine ca sa fie langa tine, nu se poate cum vrei tu! poti sa il accepti asa cu vrea el? te doare inima? stiu! pe mine ma doare zilnic! simt ca ma sufoc! dar mereu imi zic:"vai si va veni o vreme...", poate nu instrainati, asta imi doresc cel mai mult! nu trag sperante! nicidecum! "speranta moare ultima?" aiurea! la mine a murit demult! speranta nu face decat sa incetineasca agonia si sa o faca si mai dureroasa! iti trebuie agonie? iti place sa suferi? te-ai obisnuit cu durerea! sufletul tau urla, dar tu nu il mai auzi! esti prea ocupat... cu ce? cu disperarea! disperarea muta, care nu mai poate sa strige; nici ea nu se mai impotriveste potrivnicului! pana si "urla" ca dispare! si in felul chiar golit de sentimente ramai! poate va fi mai bine apoi! insa nu vrei speranta sa revina... ar fi ca un zombi, care pute si te-mpute!
ce-i de facut? amin!
amin? sa fie? te lasi cumva in voia sortii? fara a-ti da macar seama? sau negi lucrul asta? habar nu ai! sincer? eu cu atat mai putin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu